Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Qui pourrait s'imaginer que ce n'est pas à l'École que les lycéens « prennent l'habitude du travail » ? Que c'est plutôt dans cette vie de « travailleurs », au sens propre du terme, qu'ils développent à côté de leur vie de lycéens ? « En acceptant de se placer dans une situation (…), qui est définie par un ensemble strict de contraintes, en acceptant de travailler, d'entrer dans la vie active, ces jeunes ont conscience de découvrir quelque chose qu'on ne leur a jamais appris : l'existence de la règle. » Dure leçon pour parents et pédagogues, que donne là Robert Ballion, avec l'implacable lucidité du chercheur.