Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Les grands principes du marketing de l'assurance

stratégie, intelligence artificielle, expérience client, RSE

Christian Parmentier, Alexandre Rispal, Marie Huyghues-Beaufond
Paperback | Frans
€ 75,35
+ 150 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Les grands principes du marketing de l'assurance


4e édition

La 4e édition des Grands Principes du marketing de l'assurance présente les stratégies et techniques de marketing adaptées au secteur de l'assurance.

Véritable outil de marketing stratégique et opérationnel, cet ouvrage fournit aux professionnels les clés pour attirer de nouveaux clients, les fidéliser et commercialiser les offres produits.

Il est composé de trois grandes parties :


  • Les fondamentaux du marketing ;

  • Le marketing et le digital ;

  • Les perspectives pour l'assurance : blockchain et métavers, IA...

Il répond à de nombreuses questions, parmi lesquelles :


  • Comment mettre en oeuvre une stratégie de marché ?

  • Quelles sont les techniques de conception des offres en assurance ?

  • Quels sont les outils de mesure de la satisfaction courtier ?

  • Comment exploiter la valeur client dans l'assurance ?

  • Quelles sont les applications concrètes de l'IoT dans le secteur de l'assurance ?

Cet ouvrage s'adresse aux directions générales, directions marketing et services commerciaux des compagnies d'assurance, de réassurance et des mutuelles, ainsi qu'aux intermédiaires d'assurance. Très pédagogique, enrichi de témoignages d'experts, il constitue un support d'étude précieux tant pour les enseignants que pour les étudiants.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
379
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782354744687
Verschijningsdatum:
25/10/2023
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 250 mm
Gewicht:
629 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 150 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.