Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vos enfants vivent au siècle des images. La télévision, les jeux vidéo — et maintenant les CD-rom et internet — font partie de leur univers quotidien. La télévision façonne leur sensibilité, leurs habitudes de consommation et leurs comportements. Les dessins animés auraient-ils remplacé - dans l’imaginaire enfantin - les contes d’antan ? Que penser des mangas, du Club Dorothée, de Code Quantum, Aux frontières du réel ou des Nouvelles filles d’à côté ? L’enfant et l’adolescent restent-ils maîtres de leur activité créatrice face à l’écran ? L’informatique représente-t-elle une nouvelle forme de savoir ? Quel est l’impact de la violence télévisuelle sur l’enfant ? Faut-il interdire et sevrer, ou protéger et expliquer, pour reconnaître à l’image ses fonctions éducative et culturelle ? Parents, éducateurs et enseignants trouveront des pistes de réflexion, des conseils, pour se repérer dans cette jungle de techniques et maîtriser l’influence du monde cathodique.