Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Aufbauend auf einem Überblick über grundlegende Theorien zu organisationalem Lernen werden die üblicherweise in der Managementliteratur verwendeten Lerntheorien um pädagogische Argumente ergänzt. Die Bedeutung der Mitarbeiter als Subjekte eines Lern- bzw. Veränderungsprozesses und die Auswirkungen von Gegebenheiten in Organisationen werden herausgearbeitet. Es wird ein Modell zur Erfassung von Lernprozessen entwickelt und im empirischen Teil der Arbeit verwendet. In der Fallstudie werden für ein Beispielunternehmen die spezifischen Bedingungen für Lernprozesse untersucht. Die Lernprozesse bei der Veränderung betrieblicher Abläufe werden dargestellt und Wechselwirkungen zwischen individueller und organisationaler Ebene analysiert. Die Arbeit liefert zahlreiche Hinweise für die Gestaltung von Lernprozessen bei Veränderungen in Unternehmen und für eine realistischere Einschätzung ihrer Erfolgschancen.