Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Practising an art that has been built up assiduously and not without a few notes of humour, in the house designed for him in the 1970s by the architect Charles Vandenhove, for whom he has also created certain artistic integrations, the Liège artist Léon Wuidar (°1938) has produced a body of work that is as coherent as it is surprising. After the Museum Haus Konstruktiv in Zurich, the MACS is staging a major retrospective which brings together a number of his paintings, collages and sketchbooks created between 1962 and the present day. With its title À perte de vue (As Far as the Eye Can See), the exhibition emphasises the immense labyrinth of his oeuvre, as well as the "smiling rigour" of an artist who plays with lines and colours, words and objects.
In the 1990s, at the time when digital arts were emerging, Tamara Laï was one of the first Belgian artists to use the CD-ROM and the Web as supports to develop multimedia, interactive works which stood out through their poetic hypertext and rhizomatic narrative. Through her short, experimental road movies and subsequent, prolific video poems, she captured the experience of her journeys and encounters in the moment, reworked them with subtle special effects and shared them with these close yet distant virtual communities, whose members sometimes took part in her videos, often after chance meetings on the Web. Although her websites, cam & chat performances and videoconferences form a relatively ephemeral oeuvre and are selected regularly by international festivals, the MACS has chosen to focus on her videos, in a device that highlights the poetic blend of interwoven sensations and affects, images and sounds.