Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
CONSTRUÏM en el Área de LenguaEL PUNTO DE PARTIDA ES LA EXPERIENCIA PREVIA DEL ALUMNOCada unidad empieza con una serie de preguntas que invitan a la reflexión, con el objetivo de activar los conocimientos previos del alumno, estableciendo de esta manera un punto de partida para incorporar los conocimientos correspondientes.EL TEXTO COMO ELEMENTO PRINCIPAL DEL APRENDIZAJELas competencias lingüísticas se trabajan principalmente mediante el trabajo práctico sobre una selección de textos. La teoría se deduce a partir de las actividades y sirve para dar apoyo al trabajo práctico del alumno. TRABAJO EN TODAS LAS DIMENSIONES DE LA LENGUALas distintas tipologías de actividad permiten enfocar las clases de forma diversificada en torno a cada una de las dimensiones de la lengua: leer, escribir, escuchar y hablar. El planteamiento de los contenidos se hace de manera cíclica para que los diferentes apartados de la unidad avancen simultáneamente: Lectura, Uso y comunicación, Estudio de la lengua, Ortografía, Léxico y Literatura.Y TAMBIÉN: trabajo y actividades competenciales al final de cada unidad, proyectos finales para aplicar los conocimientos adquiridos, propuestas de actividades interactivas...