Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
CONSTRUÏM en el Área de Lengua EL PUNTO DE PARTIDA ES LA EXPERIENCIA PREVIA DEL ALUMNO Cada unidad empieza con una serie de preguntas que invitan a la reflexión, con el objetivo de activar los conocimientos previos del alumno, estableciendo de esta manera un punto de partida para incorporar los conocimientos correspondientes. EL TEXTO COMO ELEMENTO PRINCIPAL DEL APRENDIZAJE Las competencias lingüísticas se trabajan principalmente mediante el trabajo práctico sobre una selección de textos. La teoría, repartida en pequeños bloques a lo largo de la unidad, sirve para dar apoyo al trabajo práctico del alumno. TRABAJO EN TODAS LAS DIMENSIONES DE LA LENGUA Las distintas tipologías de actividad permiten enfocar las clases de forma diversificada en torno a cada una de las dimensiones de la lengua: leer, escribir, escuchar y hablar. El planteamiento de los contenidos se hace de manera cíclica para que los diferentes apartados de la unidad avancen simultáneamente: Lectura, Uso y comunicación, Estudio de la lengua, Ortografía, Léxico y Literatura. Y TAMBIÉN: trabajo y actividades competenciales al final de cada unidad, proyectos finales para aplicar los conocimientos adquiridos, propuestas de actividades interactivas...