Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
UN THÈME : celui de la répartition des tâches éducatives entre l'école et la famille. _x000D_ DES QUESTIONS : _x000D_ — Combien l'éducation des enfants coûte-t-elle à la famille ? _x000D_ — Quels sont les droits et les devoirs respectifs de la famille et de l'école en matière de responsabilité éducative ? _x000D_ — Education libérale et éducation autoritaire. Comment les familles élèvent-elles leurs enfants ? _x000D_ — L'école n'est-elle qu'une grande famille ? _x000D_ — Quelle image les manuels scolaires doivent-ils donner de la vie familiale ? _x000D_ — Une politique éducative peut-elle encore n'être qu'une politique scolaire ? _x000D_ DES AUTEURS : spécialistes de diverses disciplines (économistes, politologues, sociologues, philosophes, juristes) pour aborder cette multiplicité de problèmes : _x000D_ Christiane FENDENHEIM, Inspectrice départementale de l'Education. _x000D_ François MARIET, Professeur à l'Université de Pau, Maître de conférence à l'Institut d'Etudes Politiques. _x000D_ Alain MINGAT, chargé de recherches à l'Institut de recherche sur l'économie de l'éducation (C.N.R.S.), Université de Dijon. _x000D_ Jacqueline MOREAU, Institutrice, Centre national de formation IDEN-PEN, Paris. _x000D_ Annick PERCHERON, Chargée de recherche, C.N.R.S., Centre d'étude de la vie politique française contemporaine, Fondation Nationale des Sciences Politiques. _x000D_ Jean PERROT, Attaché de recherche à l'Institut de recherche sur l'économie de l'éducation (C.N.R.S.), Université de Dijon. _x000D_ Louis PORCHER, Professeur à l'Ecole Normale Supérieure de Saint-Cloud.