Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Individuelle Förderung der Schülerinnen und Schülerund Inklusion stellen die Schule vor vielfältige neueHerausforderungen. Unter anderem zeigt sich, dass dietraditionellen Verfahren der pädagogischen Diagnose nichtin ausreichendem Maße jene Informationen liefern, dienötig sind, um junge Menschen entsprechend ihren Möglichkeitenzu fördern. Die Orientierung an Kompetenzmodellen,Beurteilungsrastern und Bildungsstandards reichtnoch nicht aus, um dieses Defizit zu beheben. Es bedarfvielmehr einer speziellen Förderdiagnose. Aber auch diesemuss messtheoretischen Anforderungen genügen undbedarf eines Unterbaus bewährter Diagnosetechniken. Diesechste Auflage dieses Buches behandelt daher nebenAnsätzen der Förderdiagnose weiterhin auch Grundsatzfragender Planung und Gestaltung von Prüfungen, der Bewertungund Benotung von schriftlichen, mündlichen undpraktischen Schülerleistungen und einer nachträglichenselbstkritischen Prüfungs- und Aufgabenanalyse.Das Buch eignet sich für Lehrkräfte aller Schulstufen undSchularten, als Grundlagenlektüre für die Ausbildung imStudium und im Vorbereitungsdienst und als weiterführendeLiteratur für die Lehrerfortbildung.