Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is reality? Is it what appears to me, or what appears to most, or even what appears to some minds? Or should it rather be characterised as that which resists, as that which does not depend on me, or as that which exists anyway? And is the sense of "what is real" actually grasped by such idealist and realist conceptions? German philosopher Gottfried Wilhelm Leibniz (1646-1716) addressed the different aspects of this difficult issue through sustained and constant attention. By examining these aspects, the contributions gathered in this volume follow a dual purpose. First, they intend to reflect the diversity of the objects that triggered Leibniz's thoughts. In particular, they provide new insights into Leibniz's understanding of not only the reality of dreams, the properties and relations of things, the soul, and mathematical objects, but also the reality of space and time or the theological problem of the Eucharist. Second, they intend to overcome the overly unilateral debate between the idealist and realist readings of Leibniz's last metaphysics that have pervaded interpretations over the past 30 years.