Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While conflict in cyberspace is not a new phenomenon, the legality of hostile cyber activity at a state level remains imperfectly defined. While there is broad agreement among the United States and its allies that cyber warfare would be governed by existing law of armed conflict, with no need for additional treaties or conventions to regulate hostilities online, this view is not shared by many nations that the United States could potentially face as adversaries. A range of foreign states use definitions for cyber conflict that are entirely different from our own, extending to different concepts of what constitutes online hostilities and even a state of war. This leads to a potentially dangerous situation where an adversary could be operating according to an entirely different understanding of international law to that followed by the United States. In this Letort Paper, Mr. Keir Giles uses Russian-language sources and interviews to illustrate the very distinct set of views on the nature of conflict...