Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El lector tiene en sus manos un ensayo sobre la lectura en el que se abordan aspectos varios relacionados con el papel que ha jugado la misma en la formación literaria de los jóvenes de la España contemporánea. De modo muy esquemático podríamos afirmar que el modelo lector que ha prevalecido en el sistema educativo de la Modernidad nos ha ayudado a alcanzar un logro magistral: nos enseñó a leer de acuerdo con una ética y una estética a través de la cual se nos inculcaba la ideología de los "sujetos libres" Leer y aprender leyendo ha sido, como escribió Juan Carlos Rodríguez, "el modo de construir el yo moral y estético ideado por la burguesía Ilustrada". Y esta era una lectura civilizadora del yo y de la vida, frente a la lectura exterminadora que, por ejemplo, hicieron los nazis con respecto al pueblo judío, al practicar con ellos la solución final.