Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage aborde l'école primaire et ses enseignants sous un angle original : à partir d’une enquête ethnographique dans les coulisses scolaires. Il dévoile le off de l'école primaire, sa face moins légitime, à la fois les scènes en marge de la scène officielle qu’est la classe et aussi sa voix dégagée des discours institutionnels et qui s'entend en salle des maîtres. L’ethnographie des coulisses mène à la découverte d’une culture professionnelle créée par le collectif enseignant dont découlent des normes informelles qui contrôlent et régulent puissamment le quotidien professionnel. Le point de vue des coulisses éclaire également l’idée du partenariat avec les familles et révèle ainsi les jugements et les catégorisations que produisent l’école primaire et ses enseignants sur les usagers en fonction de leurs appartenances sociales et ethniques.