Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Quelles particularités de l'école, de l'activité enseignante et de la formation des enseignants sur l'île de Mayotte ? Mayotte, ce territoire singulier devenu à sa demande département français en 2011, département à la démographie croissante, le plus pauvre de France et pour lequel la scolarisation de tous les enfants est un enjeu majeur. Sur cette île plurilingue, quels sont les rapports que les familles, les futurs enseignants, les enseignants dans leur classe entretiennent avec les langues locales, seules langues parfois encore parlées « à la maison » ? Quelles sont ces écoles coraniques que fréquentent une majorité d'enfants, simultanément à leur scolarisation à l'école publique ? Les nouvelles technologies sont-elles utilisées en classe et quelles sont les projections des futurs enseignants pour leur avenir professionnel ? Enseigner à l'école primaire à Mayotte renvoie-t-il à des spécificités ?