Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First Published in 2005. Updated to take account of the new Key Stage 3 Strategy and the Qualified Teacher Status standards for trainee teachers, this book provides valuable insights into the effective teaching of secondary mathematics. Drawing upon accounts of real classroom experiences, it clearly explains how these can be related to key theoretical ideas and offer: discussion of theory and research into the teaching and learning of mathematics; background to current curriculum and assessment arrangements for mathematics in schools; practical ideas for planning and evaluating the learning of your pupils; background to the requirements for initial teacher training and insights into how you can develop continuously as a 'reflective' teacher. This resource has been written for students and newly qualified teachers of secondary mathematics and school-based mentors.