Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do children learn to talk? This fundamental question continues to be a subject of lively and contentious debate among linguists and psychologists. Originally published in 1980, Dr McShane's discerning analysis of the theoretical issues involved takes account of the contribution of speech-act theory and of Gricean meaning theory to our understanding of communication. The wide-ranging discussion of the work of other researchers provides the reader with a clear perspective in which to assess Dr McShane's own approach. Dr McShane shows that limited, but effective, communication is possible in the absence of words, and then traces the genesis of communication through the one-word stage to the development of grammatically structured utterances. His arguments are supported by data from the longitudinal study he carried out with six children between the ages of one and two years. This study and its implications were important for all those professionally interested in language development.