Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a world facing economic recession, more and more professionals, teams, organizations, and inter-organizational networks are facing the need to restructure and renew themselves with the primary purpose of profitably to add even higher value to their bottom line. Knowledge management has become a key strategic asset for the twenty-first- century economy and for every organization that values knowledge it must invest in developing the best strategy for identifying, developing, and applying the knowledge assets it needs to succeed; it must strive to become a learning organization. This book demonstrates how the effective capture, dissemination, and management of knowledge throughout an organization can make it more competitive. In the book, the author discusses the importance of transforming traditional organizations into learning organizations-entities that foster a culture of continuous learning so that external change in all its facets can be recognized when it happens and internal change can be effected and managed when necessary. This book includes cases and lessons from leading world organizations that invested in knowledge management in order to remain competitive, and it offers strategies and guidance to organizational leaders who endeavor to deliver heightened value to all their stakeholders while eliminating the learning "disabilities" that threaten corporate productivity and success. To remain competitive every organization must invest in creating and implementing the best knowledge networks, processes, methods, tools, and technologies. This will enable them to learn, create new knowledge, and apply the best knowledge much faster.