Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Learning Nature presents exciting scholarship on the exploration of the concept of nature and its implications for education. The author-Ruyu Hung-argues that "nature" is a rich and fundamental source of meaning to enable one to learn to live a meaningful life and yet that what is taught about nature in many conventional curricula is severely limited, resulting in an impoverishment of meaning. The central aim of this book is to provide different approaches to the understanding of nature in order to show the fecund meanings that have rich educational significance and the implications for pedagogy. Interrogating the educationally meaningful conceptions of nature, this book identifies five themes to anchor our multifarious understandings of nature. Each theme with its implying polarities illuminates the significance of the human conceptualisation of nature as an on-going dynamic and dialectic process. The investigations invite the readers to envisage and reconfigure education so as to accommodate heterogeneous and plural views of nature and reveal the abundance of meaning to be had in different ways of experiencing nature in the context of one's unique life.