Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Neoliberalism is the subject matter of this thesis, and is investigated through the implementation of neoliberal reform in schools in Victoria at the turn of the twenty first century. The neoliberal policy studied is the Schools of the Future: Preliminary Paper (1993). This was a policy of major change to schools during the era of the Kennett government. Neoliberalism is also studied through the implementation in Queensland of Leading Schools: Partnerships for Excellence. The pilot program (1998). This policy was a carbon copy of Schools of the Future: Preliminary paper (1993) and my experience with the reform coloured my reaction to neoliberalism and to my retrospective analysis of Schools of the Future: Preliminary paper (1993).The thesis investigates neoliberalism and neoliberal policy using different research lenses to research previously undertaken by Feeney (1997), Daniels (2001), and Thomas (1994-1997). This thesis investigates neoliberal reform from the point of view of emotions, which become clearer and perhaps more exaggerated during periods of sharp edged and unrelenting reform. These emotions consider women in a restructuring and reconstituting world, especially from my personal point of view as an aging woman in the workforce.