Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Taal
  4. Taalkunde
  5. Learning Chinese in a Multilingual Space

Learning Chinese in a Multilingual Space

An Ecological Perspective on Studying Abroad

Peiru Tong, Linda Tsung
Hardcover | Engels | Multilingual Education | nr. 41
€ 94,95
+ 189 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book examines the benefits of an Australian in-country study (ICS) in China programme and explores ways to maximise the short-term ICS experience in a multilingual space. The book employs an ecological perspective which has seldom been used to examine the study abroad context. It emphasises the importance of the space itself as an arena of interaction, belonging and power, where conduct and modes of communication are often regulated by political authorities and societal expectations. Specifically, the book focuses on the following:

- the extent to which the ICS facilitated interaction in different settings

- the way in which interaction during ICS contributed to language learning

- the degree in which the interaction during ICS contributed to culture learning and

- the role of identity in the learning process in the ICS.

The main argument of the book is that while the ICS promoted multilingual learning space for in-class and out-of-class interactions, which further facilitated language and culture learning to a great extent, Australian students' identities and self-concepts also played a core mediating role throughout individual learning trajectories.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 41

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031003066
Verschijningsdatum:
26/05/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
576 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 189 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.