Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This thesis investigates the impact of intercultural learning, intercultural social interaction and critical reflection on the experience of overseas Chinese postgraduate students in a British university. It illustrates that students individual intercultural learning experiences may vary according to prevailing cultural tendencies, their preparedness for and openness towards different education norms, level of intercultural awareness and understanding, plus motivation for personal change through socio-cultural encounter and interaction. This is an in-depth one-year ethnographic and narrative study of ten overseas Chinese students life stories and perceptions on their lived experiences studying for master s courses in a British university. It takes intercultural learning to be a reflexive process of encounter and adaptation, which leads to qualitative changes in students learning approaches, perspectives and worldviews. The findings of the research also suggest that intercultural learning is an engine of change, personal growth and identity development.