Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This research project investigated the power of leadership self-development in the US Air Force. Current operational assignment policies and formal training were evaluated for their value in developing leadership and preparing rated officers for squadron command. The research sought to determine the leadership development center of gravity or if the three means of leadership development work together equally. Limitations to the current system of leadership self-development were reviewed with specific attention to the mentoring and professional reading programs. The research concluded that self-development is not the most critical aspect of leadership preparation for US Air Force rated officers, but rather is the means to maximize the effect of formal education and the rated assignment system. Recommendations include the development of US Air Force leadership doctrine and a leadership self-development program.