Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
This book chronicles the journey of seven schools serving students of poverty, English Language Learners (ELLs), and students of color, which were able to sustain school improvement for a decade on either state and/or national criteria that measure student performance outcomes. The book shares stories of these seven schools and demonstrates that it takes an entire school working together with their communities, adding to the social and cultural capital of their students and families, to create and nurture what we call a Learning Partnership for sustainable school improvement. The answers for how these schools sustained school improvement and are effective schools is evident from their school student metrics that validate the school's ability to meet and sustain external mandates of high performance over time. The seven individual case stories illustrate that what matters most is what happens in the school itself. It is the internal culture of caring and respecting each other and working from an additive perspective of valuing students for their unique gifts and abilities, rather than exclusively focusing on increasing test scores that makes these school stories unique. This is not about heroic leadership but leadership spread out and shared among professionals working together to achieve common goals around shared values and beliefs. This book is about using resources in ways that value human capital as the greatest asset in the school to ensure that educators feel a sense of commitment, connection, and passion for their work together with students, their families, and their communities that enable them to excel together. We offer readers seven cases that demonstrate there is no cookie cutter approach to having an effective school. Rather, there is a theory-in-practice that grounds the Learning Partnership depicted as a tree within a sustainable school improvement culture. This sustainable culture connects shared leadership and accountability, resourcefulness, a humanistic philosophy, additive schooling and results in an organization synergy that sustains organizational and collective efficacy for achieving results in these schools that other educators in schools with similar demographics are often unable to sustain or attain.