Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Leadership for Teacher Learning

Creating a Culture Where All Teachers Improve So That All Students Succeed (Formative Assessment Tactics Designed to Raise Student Achievement )

Dylan Wiliam
Paperback | Engels
€ 60,95
+ 121 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Effective leaders inspire growth and improved performance in those they lead. Today's students need teachers to prepare them to thrive, and teachers need leadership that encourages them to grow in their practice. This book explores the correlation between teacher quality and student achievement. K-12 leaders can implement formative assessments that create a structured and rigorous learning environment for student achievement.


Dylan Wiliam presents compelling research to give readers a clear picture of:
  • Changes in classroom practice that are likely to increase learning
  • Differentiated instruction (DI) and response to intervention (RTI)
  • Group leadership's role in ensuring productive collaboration
  • Strategies to integrate formative assessment into teacher evaluation

The author also discusses why efforts to change classroom practice have been relatively unsuccessful--and explores specific classroom tactics that do tend to raise student achievement.


Contents:
Acknowledgments
About the Author
Introduction
Chapter 1: Why We Need to Raise Student Achievement, What's Been Tried, and Why It Hasn't Worked
Chapter 2: Teacher Quality--Why It Matters, What It Is, and How to Get More of It
Chapter 3: Learning From Research
Chapter 4: Formative Assessment
Chapter 5: Expertise, in Teaching and Elsewhere
Chapter 6: Teacher Learning
Chapter 7: Implementation
Closing Thoughts
References
Index

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
290
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781941112267
Verschijningsdatum:
1/02/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
175 mm x 251 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 121 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.