Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Bis zu 76% aller neu entwickelten Produkte scheitern. Im Gegensatz dazu entwickeln sich komplett neue Märkte & Industrien, ohne dass einzelne Unternehmen aktiv werden. So entstand aus dem Wunsch einzelner Surf-Enthusiasten, möglichst spektakuläre Sprünge auszuführen, die gesamte Kite-Surfing Branche. Auf Grundlage dieser Diskrepanz, zwischen der hohen Fehlerquote unternehmensbasierter Innovationen und teilweise enorm erfolgreicher Nutzerinnovationen, entwickelte Eric von Hippel die Lead User Theorie. Er argumentiert, dass Personen existieren, die dem Markt vorauseilende Bedürfnisse besitzen. Durch die Kooperation mit diesen können Unternehmen wertvolle Informationen für ihre Innovationen erhalten. Doch wie findet man diese Lead User? Was motiviert sie zur Kooperation? Welche Kooperationsformen gibt es und was sind letztendlich die Ergebnisse der Zusammenarbeit? Dieses Buch beantwortet diese und andere Fragen, indem es die Forschungsergebnisse seit 2005 zusammenführt und in einer übersichtlichen Grafik verknüpft. Diese Grafik kann als Ausgangspunkt weiterer Forschungen im Gebiet der Lead User Methodik dienen und Praktikern helfen, ihr Lead User Projekt zu planen und durchzuführen.