Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Second volet d'une relecture de l'oeuvre de Merleau-Ponty a la lumiere de ses inedits, cet ouvrage explore la facon dont l'intention philosophique de l'auteur est de bout en bout animee par une lecture critique de l'entreprise cartesienne. Merleau-Ponty entend affronter le tremblement vite surmont qui aurait ete celui de Descartes face aux confusion de la chair. Marque par l'enracinement des annees trente, par une opposition farouche a l'idealisme de Leon Brunschvicg, mais aussi par l'influence seminale de Gabriel Marcel et Max Scheler, ce scenario murit ensuite au fil de l'oeuvre et revient en force dans les esquisses ontologiques tardives, pour denoncer une ontologie cartesienne de l'objet desormais elargie a la pensee de Leibniz.