Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La documentation coloniale (archives, livres, iconographie,films...) peut-elle avoir un sens actuel autre que muséographique ? Les descendants des colonisés peuvent-ils en tirer des informations autres que sur la colonisation elle-même? En écrivant, en photographiant, en filmant pour le public européen, les colons n'ont-ils pas communiqué à la postérité des choses qui leur échappaient ? Pour répondre partiellement à cette interrogation, le passage de l'expédition Citroën à travers le Niger en novembre-décembre 1924 sert d'exemple. Mais la réflexion proposée nécessite un complément obligé : celui que les Nigériens doivent apporter. Ce livre ne résout pas la question, il ouvre le débat.