Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Le marketing client multicanal

prospection, fidélisation et reconquête du client

Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Paperback | Frans
€ 48,25
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Le Marketing client multicanal

E-mailing, marketing mobile, data marketing, réseaux sociaux... Complémentaires des canaux tels que le courrier, le téléphone ou le point de vente, les nouveaux supports de communication enrichissent la relation client en lui apportant réactivité et interactivité.

¤ Quelles sont les caractéristiques des canaux de communication directe et comment les exploiter de façon optimale ?

¤ Comment conjuguer les différents supports pour prospecter, fidéliser ou reconquérir le client ?

¤ Comment mesurer la performance des actions de communication et optimiser leur ROI ?


Cette 3e édition, entièrement mise à jour, présente le marketing client sous toutes ses facettes : de la prospection à la reconquête, de la stratégie à l'opérationnel.

Elle met en avant les meilleures pratiques d'entreprises, propose des méthodes inédites, telles que le Prospect Relationship Management (PRM), et offre de précieux conseils fondés sur l'expérience des auteurs et sur des business cases français et internationaux.


Les +

¤ Nombreux exemples d'entreprises.

¤ Modèles de suivi de rentabilité.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100557615
Verschijningsdatum:
24/08/2011
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
160 mm x 240 mm
Gewicht:
445 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.