• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Le marketing - 2e édition E-BOOK

Denis Darpy
E-book | Frans | Marketing licence
€ 7,99
+ 7 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Le marketing recherche inlassablement de nouvelles opportunités de produits et de marchés. Cet ouvrage ouvrage expose les notions fondamentales du marketing nécessaires pour construire un plan marketing : la segmentation, le ciblage et le positionnement; le couple produit/marché, la gestion des marques et la politique prix; la communication et la gestion des canaux de distribution; les stratégies concurrentielles. Dans cette nouvelle édition, mise à jour et enrichie de nouveaux exemples, l’auteur fait le point sur la nouvelle segmentation des produits et l’évolution des attentes des consommateurs.
Destiné aux étudiants en économie et gestion, l’ouvrage intéressera également les professionnels recherchant un cadre pour la définition de leur stratégie marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Frans
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100741007
Verschijningsdatum:
1/09/2015
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 7 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.