Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Le management commercial

des méthodes facilement applicables, de nombreux cas d'entreprises

Isabelle Barth
Paperback | Frans
€ 34,80
+ 69 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Le management commercial


2e édition


  • Des méthodes facilement applicables

  • De nombreux cas d'entreprises

Le management commercial est marqué par les profondes évolutions vécues par l'entreprise ces dernières années : la mondialisation des activités économiques, le développement de la vente multicanal, l'exigence accrue des acheteurs, la rationalisation de la gestion de la relation client, la montée en puissance de la responsabilité sociale de l'entreprise, les mutations des attentes des salariés...

Cet ouvrage de référence livre un décryptage simple de ces phénomènes et permet au manager commercial (ou en devenir) de mieux les comprendre. Il s'articule autour de 6 compétences majeures :


  • savoir élaborer et décliner une stratégie commerciale ;

  • piloter la performance commerciale de l'entreprise ;

  • animer les équipes commerciales ;

  • gérer la relation client ;

  • manager dans un contexte international ;

  • maîtriser son développement personnel.

Avec des outils accessibles, cette 2e édition actualisée s'enrichit de nombreux exemples et cas d'entreprises.



  • Étudiants en management et gestion commerciale (BTS, DUT, écoles de management...)


  • Managers commerciaux, cadres et entrepreneurs


  • Formateurs et enseignants en management commercial et gestion des forces de vente

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100758791
Verschijningsdatum:
15/03/2017
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
436 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.