Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Longtemps réservé à certaines professions ou à certains niveaux hiérarchiques, le management à distance est aujourd'hui un phénomène largement répandu et peu exploré. Le développement des technologies de l'information et de la communication aurait-il permis d'abolir la distance géographique? Au travers de ce travail de recherche basé sur le vécu de centaines de managers et managés à distance, l'auteur met en évidence les enjeux et défis de cette configuration managériale, et nous incite à réfléchir plus largement à l'évolution de la relation hiérarchique au sein des organisations. Cet ouvrage s'adresse à tous ceux qui, aujourd'hui, sont confrontés à cette problématique du management à distance.