• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Le guide du marketing d'influence

le secteur, ses métiers et débouchés, les influenceurs et leurs projets, les concepts et vocabulaire de référence

Frédéric Abecassis, Emmanuel Carré, Matthieu Delaherche
Paperback | Frans
€ 13,50
+ 27 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Le guide du marketing d'influence

Lifestyle, voyage, politique, sport, culture : tous les secteurs investissent les espaces publicitaires des sites et confient à de nouveaux ambassadeurs le soin de faire connaître auprès de communautés leurs idées, leurs produits, leurs marques.

Des acteurs s'organisent dans ce nouvel écosystème pour concevoir et mettre en oeuvre des campagnes créatives et efficaces.

Ce sont ces pratiques du marketing d'influence que nous proposons de décrire, en présentant les activités, les missions et les métiers qui sont aujourd'hui exercés par des milliers de professionnels du secteur.


Cette deuxième édition a été augmentée et enrichie pour faciliter l'orientation vers les métiers du secteur.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782140338762
Verschijningsdatum:
16/05/2023
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
140 mm x 220 mm
Gewicht:
152 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 27 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.