Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La pensee de Ludwig Wittgenstein est animee, tout au long des annees 1930 et 1940, par une meditation de la question du temps. C'est un de ses aspects les plus mal connus. Ce livre vise a restituer cette meditation dans sa force et sa singularite, afin d'etablir la contribution qu'elle apporte a la tradition qui s'est consacree a cette question majeure de la philosophie. Il montre d'abord comment la tentation d'accorder un privilege au present constitue un element essentiel du projet phenomenologique wittgensteinien de 1929, avant d'explorer le travail critique auquel Wittgenstein soumet ce projet au cours des deux decennies suivantes, et qui le conduit a situer dans un certain rapport a notre langage l'origine de notre facon de penser la temporalite. Une analyse originale du langage ordinaire permet ainsi de reevaluer les theories classiques du temps que proposent la phenomenologie, la philosophie de la psychologie et la philosophie du langage.