Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Partout des formes et des figures, mais nulle part un corps ! À bien y regarder, l’histoire de l’art a en effet oblitéré la part corporelle, physique, “bassement” matérielle de la création – le corps de l’artiste, dans ses excès et ses besoins, ayant presque toujours été laissé dans l’ombre. Pourtant, les artistes de la première modernité n’ont cessé d’être les sismographes de leur corps. C’est pour restituer cet autre versant de l’histoire que l’ouvrage d’Andreas Beyer se dresse. Il réhabilite la corporalité de l’artiste et déploie la forme de vie incarnée des anciens maîtres en se concentrant sur la Renaissance, époque où l’individu déborde littéralement dans son oeuvre.