Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Si le nom de Monet est lié à Giverny, celui de Cézanne à Aix-en-Provence et à la Sainte-Victoire, celui de Bonnard est indissociable du Cannet et plus encore du « Bosquet », qui fut une sorte de territoire clos, comme si à partir de là il avait voulu extraire un paradis.
Il captura chaque recoin de la villa, du jardin, des environs, variant les angles, profitant des changements de saison et des arbres en fleur.
« Le Bosquet » semble ainsi avoir revêtu un sens profond, en lien direct avec la peinture de l'artiste, celle du lieu, de la nature et d'un paysage qui a donné naissance à de nombreux dessins plus ou moins aboutis ou à des peintures soigneusement recueillies dans cet ouvrage illustré.