• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Laser Satellite Communication

The Third Generation

William H Mott, Robert B Sheldon, L Philip Sheldon
Hardcover | Engels
€ 161,45
+ 322 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This introduction to the next generation of human telecommunications enterprise examines the development of laser satellite communications and describes its advantages over previous technologies. It looks at the development of the technology and the industry through wired and wireless media and presents the vision, promise, and challenges of free-space lasers. The book balances its focused consideration of the telecommunications industry and markets with practical thoughts on creating a business involved in the introduction of commercial laser satellite communications systems. Scholars, investors, venture capitalists, policy makers, and corporate leaders will find this to be a comprehensive and eye-opening bridge between the existing telecommunications industry and the opportunities of the next generation.

The opening chapters introduce the concepts of Migration, Specialization, and Interconnectivity as solutions inherent in third generation laser-satellite communications. The high capacity of the optical spectrum invites migration of applications beyond the narrow RF spectra to the high frequencies of free-space laser beams. Migration stimulates specialization of voice and duplex at the lower, optimal RF spectra. The third generation--laser-wired space--focuses around global satellite interconnectivity between fiber optics and RF. The final chapters introduce a model business concept to pioneer the third generation. Several approaches to capitalization, organization, technology development, and business strategies provide an exciting stimulus for pragmatic approaches to commercial concepts.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
328
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781567203295
Verschijningsdatum:
30/01/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
165 mm x 244 mm
Gewicht:
684 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 322 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.