Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A murder-mystery serial-comedy with gratuitous sex and violence and a cliffhanger ending every 10 minutes. Larry Fingers and his cigar-chomping, gun-toting protégé Spike are about to hit the big-time. But will their budding music career survive the spectre of scandal raised by the Lycanthrope from Larry's occult past? Larry's not saying. But hotel detective (and erotic novelist) Dick Piston means to find some answers. Even if he has to write it himself. About the playwright: "A depraved playwright." -Denver Post "A smarty-pants theater cult-god." -Northern California Bohemian "It's easy to see why some might call Jeff Goode 'anti-Christ.'" -Arizona Daily Star "Playwright Goode is a witty wordsmith." -Beacon Journal (Akron) About the plays: "... LARRY AND THE WEREWOLF, a deliriously sophomoric noir-and-monster movie spoof and an ideal piece of anarchic summer escapism ... The serialized detective story ... is a series of blissfully un-suspenseful interludes rife with bad accents, cheap lighting effects and the requisite supply of sidelong glances, the portentous sort that implicate every character, even the dead ones. Blood splatters, bodies fall ... The author, Jeff Goode ... seem[s] to understand the audience's tolerance for goofiness laced with gore ..." -Peter Marks, The New York Times