Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study examines the work of children's writers from the 19th and 20th centuries in order to expose the persuasive power of language. Looking at the work of 19th century English writers of juvenile fiction, Knowles and Malmkjaer expose the colonial and class assumptions on which the books were predicated. In the modern teen novel and the work of Roald Dahl the authors find contemporary attempts to control children within socially established frameworks. Other authors discussed include, Oscar Wilde, E. Nesbit, Lewis Carroll and C.S. Lewis.