Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Urban environments (including built, natural, and social environments) crucially impact children's physical and psychological health, particularly in cities. Now children's mentality and safety, and the freedom of traveling and playing have raised concerns in society. In this issue, trans-disciplinary discussions between scholars and practitioners in landscape architecture and environmental psychology, environmental behaviors, human engineering, public health, etc., as well as city managers, would be encouraged to explore the ways to improve urban environments for children's outdoor activities. With such a multi-disciplinary coverage, this issue aims to update landscape architects' theoretical and methodological approaches to issues of children and urban environments, with a deeper understanding of their disciplinary competences, limitations, and challenges thus to find out their irreplaceable role in guaranteeing children's well-beings.