Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nothing worthwhile for the last five months, but two song parodies that have stood the 'test of time', and that I should like to get out. Edward Lear, that delightful 19th-century nonsense classicist, provides inspiration for the first two short pieces, which I like. But, seriously, it's the two songs that are the main feature of this volume, this duograph: 'Wim' (Wilhelm, William), after the classical 'Wien' (Vienna), in simple German, which you should have no trouble deciphering if only by just running it line by line through the Google autotranslate; And, 'It Came Upon A Sudden Morn', NOT after 'It Came Upon A Midnight Clear', but the classical pop that I don't know the title of, but if you just let the opening line suggest itself, you might know the tune, which sounds androgynous quirky to me, hence this 'Theme of the Original Androgyne'.