Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'introduction est commune aux deux volumesChap. I -- Perspectives sur l'acquisition du langage -- Michèle KailChap. II -- Méthodes d'investigation et démarches heuristiques -- Michèle Kail et Dominique BassanoChap. III -- Bases cérébrales de l'acquisition du langage -- Ghislaine Dehaene-Lambertz, Anne Christophe, Britt Van OoijenChap. IV -- La perception et la production de la parole avant deux ans -- Josiane Bertoncini, Bénédicte de Boysson-BardiesChap. V -- La constitution du lexique, le développement lexical précoce -- Dominique BassanoChap. VI -- Acquisition de la phonologie et bilinguisme précoce -- Ranka Bijeljac-BabicChap. VII -- L'acquisition d'une langue des signes : données empiriques et questions apparentées -- Christiane Lepot-FromentChap. VIII -- Interaction, conversation et acquisition du langage dans les trois premières années -- Edy VenezianoChap. IX -- Les pathologies de l'oral -- Anne Van Hout