Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alda Merini (Milán 1931 - 2009), poeta italiana. Desde muy joven, Merini comenzó a experimentar los primeros síntomas de una enfermedad mental que en el medio plazo provocaría su primer internamiento en un hospital. Periodo oscuro y doloroso que la hundiría durante catorce años en un silencio literario absoluto y del que se recuperó, si bien nunca de manera definitiva, a partir de 1979. Esta experiencia inspiró LA VIDA FÁCIL, y otras grandes obras de esta poeta: "Clínica del abandono", "Cuerpo de amor", "Más bella que la poesía ha sido mi vida" o "La carne de los ángeles". Para que el lector español se haga una idea de la admiración que el personaje público despertaba, del cariño que inspiraba entre sus compatriotas, baste mencionar su constante presencia en los medios de comunicación, el que sirviera de musa a fotógrafos y cantantes y, por último, el que a su funeral de estado asistieran centenares de personas, no solo representantes de las instituciones oficiales y del mundo de la cultura, sino multitud de desconocidos, vagabundos y marginados.