Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¿Es la tolerancia una virtud? ¿Puede el cristianismo ser tolerante?. A estas preguntas y a lo que esconden detrás trata de responder el presente libro. Es una cuestión urgente: en muchos ámbitos se acusa hoy a las religiones de fanatismo o intolerancia, y no siempre se trata de acusaciones infundadas. En una sociedad de hecho pluralista, es importante que los cristianos reflexionen sobre su modo de actuar pasado y su actitud de hoy, sobre las ideas que han expresado y expresan, sobre cómo los ven los no-cristianos. De ello depende tanto la posibilidad de diálogo con éstos como la promoción común de la justicia y de la verdad; en definitiva, el futuro de nuestras sociedades y la credibilidad, en ellas, de los valores espirituales.