Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dans son evangile, Jean temoigne de ce qu'il a vu et entendu. Il a vu la venue de la verite, il en a entendu la parole. Il ecrit pour garder et annoncer la nouvelle de cette venue, il ecrit pour que la parole reste. La langue grecque, la langue maternelle de la philosophie, accueille ainsi en elle un temoignage absolument deconcertant. La verite a paru en personne, dans la premiere personne du singulier, et des hommes l'ont vue, entendue, ils pouvaient la toucher, lui adresser la parole. Dans le recit de Jean, il n'y a que des temoins: lui-meme, Jean, l'autre Jean, celui qui baptise dans l'eau, la verite qui temoigne pour elle-meme et pour celui qui l'a envoyee, lui, le Pere, qui temoigne pour elle, et l'Esprit, dont elle-meme annonce la venue et qui temoignera pour elle. Tous les temoins temoignent les uns pour les autres, seule la verite temoigne pour elle-meme. Ils temoignent dans ce que Jean appelle le monde, a la fois contre lui, qui est un regne, et pour lui, pour le sauver. Dans le monde, la verite accomplit l'experience du non qui lui est oppose. Le chemin de son paraitre est le chemin de son service et de son sacrifice, jusqu'a l'heure de la mort, qui est l'heure de la manifestation, qui est l'heure de l'esprit. Pour une philosophie qui en recoit comme tout homme le temoignage et a sa facon s'arrete devant lui, Jean, dans son evangile, a ecrit une phenomenologie de l'esprit.