Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En La Teoría de los sentimientos morales (1759) el economista y filósofo Adam Smith rebate la idea de Hobbes de que el egoísmo es esencial en todas las conductas humanas y presenta un proceso de simpatía o empatía, según el cual un individuo es capaz de ponerse en el lugar de otro, aunque no obtenga ningún beneficio por ello. De esta forma, el autor critica también la concepción utilitarista de otros filósofos como Hume y postula la existencia de un espectador imparcial: una especie de voz interior que dictaría la idoneidad o no de las conductas de las personas. A lo largo de la obra explica el origen de sentimientos morales tales como el resentimiento, la venganza, la virtud, la admiración o la corrupción para establecer una concepción dinámica e histórica de los sistemas morales, opuesta a otras visiones más estáticas, propias de las religiones.