Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El dibujo es un hecho esencial desde el origen de la actividad humana, a través del cual no sólo representamos la realidad, sino que la construimos, como refiere la máxima de Paul Klee: «El arte no reproduce lo visible, hace visible.» Existe un dibujo eficaz y transparente que nombra los hechos y el conocimiento que nos aporta. Nombra las transformaciones: él mismo es puro movimiento, danza del concepto. El que el dibujo sea la herramienta básica sobre la que se desarrollan acciones, proyectos, previsiones, escrituras, o que la sigamos encontrando bajo el manto del cine o la infografía, informa de su enorme flexibilidad, de la ductilidad de sus procesos, de la necesidad y universalidad de sus formas, como una estructura base de nuestro pensamiento. En este volumen, dedicado a lo que denominamos «Artes del movimiento», se analizan las relaciones que el dibujo establece con la danza (Catalina Ruiz), el teatro y la escenografía (Lino Cabezas), el cine (Miguel Copón) y la música (Ana Zugasti), agrupados bajo la teoría y visión general de Juan José Gómez Molina.