Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En lo que va de siglo un gran número de tecnologías está acercándose a las instituciones educativas. Entre las;emergentes nos encontramos con la realidad aumentada (RA) o tecnología que permite agregar un objeto;irreal a un contexto real.;Este libro está dirigido a la aplicación de la RA en Educación Infantil, Primaria, Secundaria y en Bachillerato y;aporta pistas, sugerencias y experiencias para su utilización.;Está estructurado en tres partes que combinan entre sí los fundamentos teóricos;la base de la realización de herramientas RA, y la práctica educativa real en el;aula. Así, la primera parte aborda la presentación conceptual de la RA y sus implicaciones e incluye un capítulo;dedicado a los lanzadores tradicionales de los objetos en RA: los códigos QR. La segunda, "Producción de;objetos de RA aplicados a la enseñanza", presenta programas que pueden ser utilizados por los docentes, y en;algunos casos por los alumnos de los niveles superiores. Finalmente, la tercera parte se centra en la;aplicación, uso y explotación educativa de la RA en Infantil, Primaria, Secundaria y Bachillerato. Se ofrecen;tanto experiencias educativas en diferentes áreas de conocimientos y disciplinas como programas específicos;de utilización.