Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Et si la plus grande invention de Jules Verne n'avait pas encore été découverte ? Jeux vidéo, skate, piscine. Voilà le programme d'Owen, treize ans, pour l'été. Enfin, c'était le programme, avant que sa mère en décide autrement et l'envoie dans une école à Paris. Pour suivre un cours sur Jules Verne, en plus de ça ! Mais quand Owen tombe sur un vieil ouvrage rempli de messages codés semblant avoir été laissés par l'écrivain en personne, son séjour dans la capitale devient tout à coup plus passionnant. Qui sait, les indices le mèneront peut-être jusqu'à l'héritage disparu du grand auteur de science-fiction ! Le problème, c'est que ses amis et lui ne sont pas les seuls sur la piste, et que certains ne reculeront devant rien pour mettre la main sur le trésor...