Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Plus qu'un répertoire, cette enquête propose une histoire des principales publications, une analyse de leur contenu idéologique, une documentation précise sur leurs caractéristiques rédactionnelles et commerciales. Les 77 titres retenus, qui incluent aussi un certain nombre de revues, illustrent les différentes catégories de la presse périodique : hebdomadaires d'information générale et news magazines, presse féminine, presse des jeunes, presse de la télévision et du cinéma, presse économique et financière, presse sportive, etc., dont une introduction générale définit les contours. Cet ouvrage s'adresse aux professeurs et élèves de l'enseignement du second degré, aux formateurs et animateurs, aux étudiants en sciences de la communication et à tous ceux qui souhaitent s'orienter dans le dédale de ces titres.