Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L’objectif de l’ouvrage est de proposer, pour l’école primaire, une nouvelle méthode d’enseignement et de travail. Cette méthode repose sur un principe simple : il faut, à la fois, prescrire à l’enfant ce qu’il est indispensable d’apprendre et qu’on ne peut abandonner à sa fantaisie, et lui laisser adopter et suivre l’ordre d’exécution de ses tâches et le rythme qui lui conviennent. À négliger la première exigence, on le laisse ignorant de ce qu’il lui est indispensable de connaître. À négliger la seconde, on le conduit à l’ennui ou à l’échec. La pratique personnelle de l’enfant P.P.E. est, au contraire, la procédure qui concilie ces deux impératifs.